tag:blogger.com,1999:blog-1295693544464823558.post6533956564983898483..comments2023-11-14T06:45:36.753+01:00Comments on aroundstyle: Gunnar ØyeJørn Roeimhttp://www.blogger.com/profile/14193097008268605471noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1295693544464823558.post-4303194999785791932012-02-03T20:32:35.268+01:002012-02-03T20:32:35.268+01:00Hjertelig takk for hyggelig og inspirerende kommen...Hjertelig takk for hyggelig og inspirerende kommentar. Jeg har nå føyd Spradebass til blogglisten og dessuten presentert den i et eget innlegg.Jørn Roeimhttps://www.blogger.com/profile/14193097008268605471noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1295693544464823558.post-51702974754913189712012-02-03T07:40:11.159+01:002012-02-03T07:40:11.159+01:00Hei! Vil bare informere om at Spradebass har nevnt...Hei! Vil bare informere om at Spradebass har nevnt Aroundstyle i nyeste utgave av Handelshøyskolen BIs studentavis BI Inside! Vi liker bloggen din godt! Den er kjempebra. Se lenke: http://spradebass.wordpress.com/2012/02/02/stopp-pressen-spradebass-i-bi-inside/<br /><br />Hilsen SpradebasseneAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1295693544464823558.post-91553799276046354392012-01-28T17:23:49.062+01:002012-01-28T17:23:49.062+01:00Visst er det beundringsverdig at slike butikker fo...Visst er det beundringsverdig at slike butikker fortsatt finnes. Men mine penger får de ikke. Da heller Ferner Jacobsen, som har den samme ærverdige stilen, men kombinert med en bevissthet om hva kundebehandling innebærer i praksis. I bunnen av all butikkvirksomhet må det ligge en erkjennelse av at man er til for kundenes skyld, og ikke omvendt. Det igjen begynner med noe så elementært som at kunden skal føle seg SETT når han kommer inn i butikken, og at man på en ikke påtrengende måte forhører seg om det er noe man kan hjelpe med. Så godt som alle kunder har en grunn til å gå inn i en butikk, også kunder som sier at de bare vil kikke. <br />Men en kunde som ikke blir sett og ikke tatt imot, har all grunn til å føle seg uønsket. Jeg har gitt Gunnar Øye sjanser nok; mine erfaringer er dessverre entydig negative.Jørn Roeimhttps://www.blogger.com/profile/14193097008268605471noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1295693544464823558.post-53327249431656903282012-01-28T13:12:48.290+01:002012-01-28T13:12:48.290+01:00Det er forbausende at butikken i det hele tatt fin...Det er forbausende at butikken i det hele tatt finnes -- ikke bare fordi de altså yter dårlig og arrogant service, men også fordi den ikke har bukket under for alle kjedene. Den er fortsatt et selvstendig og uavhengig firma? Bør støttes bare av den grunn.Anonymousnoreply@blogger.com