14 desember 2009



Jeg prøver å tenke bevisst når det gjelder klær, men skal ikke påberope meg å ha kommet frem til en personlig stil. "Casual" er et stikkord. Kan kanskje oversettes med "avslappet eleganse". Det er vanskelig å finne balansen mellom å føle seg velkledd og å føle seg vel og avslappet - "hjemme" i klærne. Dette er et antrekk som balanserer sånn noenlunde, i hvert fall til de riktige anledningene (i dette tilfellet høymessefeiring). Capsen er et av yndlingshodeplaggene mine, en flat cap i silke fra Stetson, både stil- og temperaturmessig svært fleksibel og anvendelig og en svært populær modell ifølge Hatte-Holm. Kappen er fra Melka, dressjakken under fra Frislid, og under den igjen en svart polo fra Janus. Mye norsk med andre ord - utilsiktet riktig nok, men veldig OK. Buksene er et par gamle, svarte Armani-jeans som nekter å la seg slite ut, og skoene et par nye Gore-Tex fra Camel Active. Skjerfet vet jeg ikke hvor jeg har fra, men de svarte hanskene (som er skjult i lommene) er fra H&M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...