17 mars 2013

Dagens antrekk

Dagens antrekk, eller i hvert fall ett av dem. Det var ikke dette jeg hadde på meg i kirken i formiddag. Man da jeg kom hjem, ble det litt snømåking i vårsola. Støvletter er fra Eco, ankelhøyden er praktisk i snø, og så er de like pene som vanlige sko. Bruker dem egentlig ikke til arbeid, men tok dem fordi de sto hendig til. Buksen er en engelsk cordbukse kjøpt i Chelsea Farmer's Club i Berlin; meget kraftig kvalitet, ypperlig til vinterbruk. Genseren er en klassisk islender, helt ny, faktisk - jeg kjøpte den for et par uker siden i en suvenirbutikk like ved rådhuset i Oslo, nedsatt 50 %. Sikkert lagd i China, men greit for meg. Det er i hvert fall 100 % ull. På hodet en gammel hatt som sannsynligvis er kjøpt hos Hatte-Holm, som jeg bruker når jeg jobber i hagen høst og vår. Hatt er et kapittel for seg, jeg får ikke helt til å gå med det i offentlighet, selv om jeg gjerne skulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...