23 november 2012

Levende oppslagstavle

Siden jeg lever av og med bøker, syntes jeg ved første øyekast at dette var en morsom T-skjorte. Men jeg deler så absolutt ikke den T-skjorte-kulturen som mange i min generasjon og andre generasjoner deler, som innebærer å bruke dette plagget til meningsytringer eller tilkjennegivelse av ulike former for tilhørighet. For meg er T-skjorte undertøy, altså noe man ikke viser i offentlighet. Jeg har heller ikke behov for å flagge noe som helst, i hvert fall ikke på egen kropp (jeg har det samme prinsippet når det gjelder bilen). Mange menn synes det er greit med bare en T-skjorte under en dressjakke, men det synes ikke jeg. Mitt alternativ er piketskjorte, som er like tynn og behagelig som en T-skjorte, men som er ment å synes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...