07 januar 2011

Boden






















DENNE butikken, Boden, ble jeg nettopp gjort oppmerksom på via DETTE
innlegget i bloggen Modern Dignified (i blogglisten til høyre).
Jeg har ikke sett så nøye på den ennå, men det ser ut som om de har en avslappet stil og brukbare priser. Jeg har skrevet litt om nettkjøp i forskjellige innlegg tidligere. Mine erfaringer er gode, særlig når det gjelder sko. Klær er jeg litt forsiktig med å kjøpe på nett. Jeg kunne for eksempel ikke tenke meg å kjøpe større ting som dressjakker, bukser og ytterplagg. Slik ting krever prøving etter min mening. Man kan selvfølgelig bytte, men det blir mye styr. Uansett kan man jo alltid hente inspirasjon hos nettbutikkene. Det hadde vært interessant å høre om noen av bloggens lesere har erfaringer med dette.

1 kommentar:

  1. He looks great:)

    Have a great weekend...love the book posts you have written recently:)

    Bye

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...