18 januar 2012

Surface to air




Shopping sto egentlig ikke på programmet da jeg var i hovedstaden i dag, men det er jo salg, og da faller jeg alltid for fristelsen til å stikke innom Tatler i Bogstadveien. Av en eller annen grunn liker jeg denne butikken, selv om prisene er stive og den primære målgruppen nok er atskillig yngre enn meg. Men det er hyggelig betjening der, spennende vareutvalg, og jeg liker den røffe innredningen. I fjor kjøpte jeg et fint skjerf på salg der, i år ble det en genser av merket Surface to Air , helt ukjent for meg, men det spiller jo ingen rolle. Jeg har lenge vært på jakt etter en god, varm genser til vinterbruk, etter at dens forgjenger nærmest gikk i oppløsning i fjor etter mange års bruk. Genseren jeg fant hos Tatler var i 100 % merinoull og satt veldig fint på meg. Ordinær pris var 2600, men med 50 % på salg og 10 % pruting, ble prisen så vidt i overkant av tusenlappen (ja, jeg pruter hemningsløst). Fargene, mørkegrå bunn med marineblå striper, er er litt blassere på bildet enn i virkeligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...