04 juni 2014

Ord for dagen


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg leste alltid dine innlegg tidligere, og ramlet - på ren slump, innom idag.
    Veldig kjekt å se du er i vigør igjen - gleder meg til å ta fatt på innleggene som har gått meg hus forbi!
    Har ikke vært her siden "siste" post nemlig:)
    Du er et friskt pust i en fauna som - i mine øyne, er forpestet av kroppsideal og kjøpe/mote/siste skrik - jag!
    Veldig kjekt at du gjør et comeback!
    Det er et stort alders-sprik mellom oss, men like fakta: jeg har mer glede og nytte av å lese din blogg enn all svada fra såkalte eksperter!
    Ble gjerne litt mye det her - men alt i beste mening:)
    Ønsker deg en god sommer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var da en veldig hyggelig kommentar å få! Veldig fint å høre at du har glede og nytte av mine betraktninger, Beklager at bloggingen kan bli litt sporadisk, men nedlagt er denne bloggen ikke.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...