12 april 2010

Mer sko




Alltid spennende med pakker i posten (eller på døra med DHL). Jeg hadde bestilt gavepakning fordi det ikke kostet noe ekstra. Og det var jo en gave fra meg selv til meg selv ...


Oppildnet av det vellykkede skokjøpet på nettet, omtalt to innlegg nedenfor, bestilte jeg sporenstreks ytterligere et par sko på nettet, også disse fra England, fra Mywardrobe.com. De kom på døra i dag med en gul DHL-bil, på rekordtid. Og jammen passet ikke også disse perfekt! Mine første par tofargede sko, tiltenkt lyse og sommerlige antrekk.





Detaljert instruks for prøving og bytting.














Jeg prøvde dem sammen med et par nye Gant-jeans. Jeg manglet et par lyse kakifargede bukser til sommeren (det som kan se ut som mørke flekker på buksebena er bare urenheter på objektivet). Jeg prøvde først skoene på et teppe, slik instruksen lød, men kjente straks at skoene passet, så derfor gikk jeg bort fra teppet for å ta bildet.








Nærbilde av nyervervelsene. Så mye som jeg skriver om sko akkurat nå, og om skokjøp på nettet, gir det kanskje et inntrykk av at jeg har et skoforbruk på linje med Imelda Marcos. Det mangler det nok mye på. Men det er dette med sko til enhver anledning. Nå føler jeg at jeg etter hvert er ganske bra dekket når det gjelder sko. Det er snakk om svært bevisste anskaffelser med tanke på ulike antrekk og anledninger.

To vellykkede skokjøp på nettet gjør at jeg ikke lenger har betenkeligheter i så måte. Norsk skobutikker er omtrent like kjedelige som herreekviperingene. Utvalget er mye mer variert og spennende i utlandet, prisene er ikke avskrekkende, og servicen er forbilledelig hvis man holder seg til seriøse firmaer. Monkstrapsene kom meg vel på rundt 1500 kroner (de var som sagt på salg), og skoene i dette innlegget på rundt en tusenlapp.

2 kommentarer:

  1. Ajaj! Det var pene sko, Jørn. Likte også linken til Mywardrobe.com - takker for den.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...