24 august 2012

Orden i sakene

Jeg hadde aldri hørt om "en Nielsen" før jeg leste om det i D2 i dag. Hjemmesiden finner du HER, så kan du lese mer selv. Det dreier seg altså om et skulderhylster for menn, en meget spesiell utgave av håndveske for menn, om man vil. Et kreativt påfunn må man jo si at det er, jeg blir selv lettere stresset når jeg ikke har lommer til rådighet, og veske går jeg ikke med, i hvert fall ikke i form av håndveske. Men en Nielsen? Ikke noe for meg, tror jeg. Det fremgår av artikkelen i D2 at to av ti som prøver det, blir hektet. Oppfinneren har lurt på hvorfor så få faller for hjertebarnet hans, og konkluderer med at man skal være litt modig for å bruke det fordi det skiller seg litt ut. Jeg spør meg selv hvor praktisk deg egentlig er med en sånn dings rundt skuldrene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...